Reklamacije na oštećenje u transportu:
Sva oštećenja u transportu koja su vidjliva na pakovanju proizvoda je obavezno odmah prijaviti kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 12h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe:
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, ovo se ne odnosi na boju, ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke kontaktirate putem kontakt forme sa svojim podacima (ime, prezime, telefon)i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo van na reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 30 dana od trenutka prijave iste.
Roba se pravi isključivo po meri i na zahtev i iz tog razloga nismo u mogućnosti da vratimo novac ukoliko ste se predomislili u međuvremenu. U mogućnosti smo da Vam umesto povraćaja novca ponudimo vaučer koji možete koristiti u našoj prodavnici.